24.6.11

Es é KA konta bo KÁ ...nau...

Ti ka, bu ka ningem stranho.
Ben ka ká kumi kume (kumi-kumi, si bu ka (e) laskado!).
Balansa ka ta balanza.
El ka ta ká kume.
Ze e ka nha primo.
Ze ka e nha primo.
Ze ka era nha primo.
?kuzé ke-l fla foi ka si.
El faze-m el pamode era ka nha paxonado
Ze e ka nha primo.
Ze ka e nha primo.
Ze ka era nha primo.
Ze era ka nh’ primo.
kuzé ke-l fla foi ka si.
kenha ki sta badja la ta faze-m bioko?
É ka Manel ki sa ta badja la.
É era ka e Manel ki sa ta badjaba la.
É era ka el.
É era ke é el.
Dja bu riprova algun bes na fakuldade?
Mi nunka  N riprova.
Ná mi nunka N ka riprova.
Ná, nunka.
Mi nau, mi N ta riprova algum bes.
Bu konxi algun pais de Europa?
Ná. N ka konxe
N ka konxe otu país
Ná, N ka konxe. So Purtugal…
Fladu ma algem da-u un inkumenda  po bu traze de kau Verde bu ka ntrega?
Nau. Ami nau. Ami N ka traze inkumenda de algén
Ná... Abo?! Mi nau. N ka traze inkumenda de ningén
Ningem ka da-m pa N traze. Kel e kasi nãu.
Ná, ná... nunka kontise.
kantu bes dja bu bai Merka es ano?
Nin es anu nin otu anu.
Nun bes. Ami N ka viaja pa nun kau.
Nin un. Nunka.
Ná. Nunka.
Tudo aluno bai reunion?
Nin tudu aluno ka parse na reunion.
Ninhum aluno ka parse na reunião.
Maria ku Ntoni bai sinema?
Nin  Maria nin Ntoni bai pa sinema.
Nin Maria nin Ntoni bai sinema.
Es ninhun es ka ba pa sinema.
Maria ku Ntoni ka bai sinema.

Arguns di kes fraze é ka di mé, mas N ka sa ta lembra si é di bo!

Sem comentários:

Enviar um comentário