4.10.12

Tuma bu prenda!

Es traduson:

Tradusão
Bu korason é nha prizenti
O teu coração é meu presente
A-mi éra koléga'l trabadju bu pai,
Na mil novisentus i oiténta i dos
E kunbida-m si kasa, un-diâ nu bai
Na karu di trabadju, mi ku el nos dos.
 
Eu era colega de trabalho do teu pai,
Em mil novecentos e oitenta e dois
Ele convidou-me à sua casa e, um dia lá fomos
Na viatura de serviço, apenas nós os dois.
 
E raprizenta-m bo komu si fidja
N rapara ma dja nu konxeba
N matuta, N kaba ku odja
Ma éra na inzami ki nu kontraba
 
 
Como sendo a filha dele, ele apresentou-te a mim
E eu constatei que algures já nos conhecíamos.
Matutei e acabei por verificar, sim,
Que numa prova de exames nos encontráramos
 
Éra na inzami di sugundu anu
Na skóla nobu di Pédra Badeju.
N dispensaba komu midjor alunu,
Na bu korason nâse nobu dizeju
 
 
Foram durante os exames do segundo ano
Na escola nova de Pedra Badejo.
Eu dispensara como melhor aluno,
No teu coração nascera um novo desejo.
 
Silina Branka di Raul ku Nene
Éra tanbe di bu morada.
Ku nóta fraku, é pasa sime
Midjor di ki bo, ki raprovaba
 
 
Celina Branca de Raul e Nené
Era também da tua morada.
Com notas fracas passou-se nas provas
Ao contrário de ti que ficou chumbada.
 
Un-diâ N pasa bera'l si pórta
E da-m rekadu ki bu manda-m,
Ma bu korason ka sta saporta
Mas di ki si tantu paxon.
 
Passei um dia pela rua dela
Ela deu-me o recado que me mandaste,
Que o teu coração já não suportava
Nem mais um pouco tanta paixão.

Sem comentários:

Enviar um comentário